billeder uploaded
Fra : Carina

Dato : 28-10-03 00:20

Så har jeg endelig fået oprettet en profil på hjemmesiden efter at have
kigget med på sidelinien i et års tid. Jeg har lagt et par billeder op af
min kat Shorty og et fælles billede med min ene hund Merlin .

Shorty er 1 år gammel, og er kendt på hele vores vej, hun går gerne ind til
naboerne for at lege med deres hunde, når mine egne hunde bliver for
kedelige Hun er fantastisk til at fange mus og rotter (og fugle) og
efterlader dem gerne som gaver spredt ud over hele græsplænen. Når vi har
andre hunde på besøg, lurer hun dem hurtigt af, om de er lidt bange for
katte....hendes yndlingstricks er at jage den hund rundt i hele huset så den
tilsidst (hunden altså) må tilbringe dagen på sin ejers skød.

/Carina
www.aussies.dk

Fra : Ann K

Dato : 28-10-03 00:33

"Carina" <hybrid@*nejtak*aussies.dk> skrev i en meddelelse
>hendes yndlingstricks er at jage den hund rundt i hele huset så den
> tilsidst (hunden altså) må tilbringe dagen på sin ejers skød.

Hej Carina.
Dejligt at høre at du har fået en _ordentlig_ kat!!!

Lille Dise har jo fået en kæreste... og hans ejer tilbød os at vi kunne få
lov til at passe ham i en week-end, sådan at vi kunne få et (endnu) bedre
indtryk af hans pragtfulde temperament (ejeren skulle alligevel på
week-end)...
Vi valgte at sige nej... kunne simpelthen ikke overskue at sætte en
vildtfremmed _voksen_ sheltie ind sammen med vores hunde-hadende/-skeptiske
Bande
Vi har heller ikke råd til at betale dyrlægens regning for den stakkels
hunds skader!!!! *sss*

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Carina

Dato : 28-10-03 17:30

> Dejligt at høre at du har fået en _ordentlig_ kat!!!
LOL, ja, hun har hele nabolaget i sin hule hånd, både mennesker og dyr

> hunds skader!!!! *sss*

*GG* det er nogle hårde nysere, og jeg som var inkarneret
hundemenneske........de forstår at snøre en om deres lilleklo (finger)
/Carina
www.aussies.dk