Sikke en reje-lighed
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 27-10-03 23:04

I går skulle vi have fiskefrikadeller, og jeg piftede farsen op med lidt
rejer. Der blev også nogle til Svedsken, som glad hoppede rundt for at fange
dem i luften, når jeg kastede dem.
Da der ikke var flere rejer, fandt hun 'noget-der-kunne-ligne-en
stooor-reje' nede under grøntsagsskuffen. Hun smed den rundt... bed lidt i
den... osv osv.
Jeg havde sgi da ikke drømt om, at hun ligefrem ville BIDE i en chili...
nå... hm... hun har da vist ikke taget skade, men hun så godt nok noget
forbløffet ud.
Jeg konfiskerede den diskret og droppede den i skraldespanden.

I dag fangede hun sørme en glemt kartoffel samme sted... den er meget
sjovere, for den kan trille....

Venlig hilsen Dikte (og chilisvedsken)

---
www.dikte.dk

Fra : zasha

Dato : 28-10-03 10:02

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg konfiskerede den diskret og droppede den i skraldespanden.
>
> I dag fangede hun sørme en glemt kartoffel samme sted... den er meget

Hej Dikte og Chili-Svedsken :)

Sikke da en fornøjelig fortælling, jeg vidste slet ikke at Svedsken var
sådan en spil-op-mager med grøntsager *smil*
Giv hende lige et *knus* fra hendes gammel-mor.
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html