Hvilket tag til kattegården?
Fra : Carina

Dato : 27-10-03 13:24

Jeg vil gerne have min kattegård overdækket. Hvilken type tag bør jeg vælge?
Det skal helst se elegant ud....

Carina

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-10-03 13:43

> Jeg vil gerne have min kattegård overdækket. Hvilken type tag bør jeg vælge?
> Det skal helst se elegant ud....
>
> Carina

Vi har brugt minknet ligesom i siderne til de løbgårde, der er helt
lukkede.

Med venlig hilsen

Camilla Baird

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Carina

Dato : 27-10-03 14:31

Øhm... Minknet?! Hvor får jeg det fra?! Og hvordan ligger prisen så?

Hilsen Carina!

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-10-03 19:29

> Øhm... Minknet?! Hvor får jeg det fra?! Og hvordan ligger prisen så?
>
> Hilsen Carina!

Det kaldes vist også papegøjenet. Jeg kan ikke huske, hvor vi købte det,
eller hvor meget, vi gav for det - måske kan andre hjælpe?

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-10-03 22:06

Camilla Baird wrote:

> Det kaldes vist også papegøjenet. Jeg kan ikke huske, hvor vi købte
> det, eller hvor meget, vi gav for det - måske kan andre hjælpe?

Jeg tror den rette betegnelse må være hønsenet?

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 22:27

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror den rette betegnelse må være hønsenet?

Eller volierenet ?

Pris på ovenstående ( nettet med de firkantede små masker )ca. 650 kr., for
20 meter svjh.
Kan købes i de fleste byggemarkeder.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Denise

Dato : 27-10-03 14:34

"Carina" <tunmusen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg vil gerne have min kattegård overdækket. Hvilken type tag bør jeg
vælge?
> Det skal helst se elegant ud....
>
> Carina

Hej Carina
Hvis du mener overdækket aht regnvejr, så kan du bruge de dér bølgede,
gennemsigtige plader. De fås i hvide og blå. Vi bruger blå og kattene kan så
sidde ude i al slags vejr.

--
Hilsen Denise

Fra : Carina

Dato : 27-10-03 14:40

Jaa, kender godt de der plastik tingester, men ved ikke rigtig om det vil
passe til huset..
Har overvejet bare at lægge eternit på og lade husets tag fortsætte ud i
kattegårdens tag, men det bliver nok også lige mørkt nok tror jeg. Taget er
jo sort!

Det er da skidesvært at vælge!

Carina!

Fra : Denise

Dato : 27-10-03 14:52

> [...]
> Har overvejet bare at lægge eternit på og lade husets tag fortsætte ud i
> kattegårdens tag, men det bliver nok også lige mørkt nok tror jeg. Taget

Ja, det var netop fordi der skulle komme lys ned, at vi valgte dem

--
Hilsen Denise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-10-03 18:31

> [...]
> Har overvejet bare at lægge eternit på og lade husets tag fortsætte ud i
> kattegårdens tag, men det bliver nok også lige mørkt nok tror jeg. Taget

Hej Carina.

Du kan også få det bølgede plastic i klar, d.v.s. gennemsigtig.
Var det en mulighed?
Så behøver du ihvertfald ikke tænke på om farven passer, eller om der bliver
for mørkt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Pia J

Dato : 27-10-03 14:36

"Carina" <tunmusen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg vil gerne have min kattegård overdækket. Hvilken type tag bør jeg
vælge?
> Det skal helst se elegant ud....

Hvilken type tag og farve har du på dit eget hus? Find noget der ligner...

:Pia

Fra : Carina

Dato : 27-10-03 14:59

> "Carina" <tunmusen@tdcadsl.dk> wrote in message
> vælge?
>
> Hvilken type tag og farve har du på dit eget hus? Find noget der ligner...

Sort eternit...? Det er jo alt for mørkt på sådan et stort areal. hm hm...

Carina

Fra : Pia J

Dato : 27-10-03 15:15

> Sort eternit...? Det er jo alt for mørkt på sådan et stort areal. hm hm...

Jeg har glemt hvor stor gården er. Kunne du lave hveranden, eller 1-2
lodrette "baner" med gennemsigtig, og resten med sorte plader? Man kan få
nogen ret tynde sorte, som vi bl.a har brugt til hundehuset (en togvogn).
Ved ikke hvad de hedder, de er sådan lidt tjæreagtige at save i. Kattegård
med ovenlysvinduer, lyder det ikke eksklusivt, hvaha?

:Pia

Fra : Carina

Dato : 27-10-03 20:10

hehe... jow, det lyder da lækkert!

Ved ikk lige hvad jeg gør! Den er heller ikke bygget endnu, så jeg kan jo
tænke over det et stykke tid!

Carina!