Stuebambus
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 27-10-03 08:56

Hejsa!

For ikke at fylde Joans tråd med nye spørgsmål, laver jeg altså en ny .

For jeg står også med det evige problem, at det sjældent er til at opdrive
stuebambus . Jeg har nogen gange været heldig at finde dem i Fakta og
Rema 1000, men det er dælme længe siden de har haft dem sidst. Jeg skulle
vel ikke være så heldig, at nogen af jer er faldet over nogen for nylig? Jeg
ved godt det er mandag, og at supermarkederne får varer hjem i dag, men hvis
nu I skal ud og handle i eftermiddag, så må I da meget gerne holde øjnene
åbne . Jeg regner med selv at tjekke Fakta på vej hjem fra arbejde, og
hvis jeg har heldet med mig, skal jeg nok give lyd .

M.v.h.

Helle Frederiksen.

Fra : Jane

Dato : 27-10-03 09:56

Helle Frederiksen skrev i <news:bniin7$9ta$1@sunsite.dk>:

> sidst. Jeg skulle vel ikke være så heldig, at nogen af jer er faldet
> over nogen for nylig? Jeg ved godt det er mandag, og at

Brugsen i Fensmark har nogen - men nu ved jeg ikke lige hvor i
landet du befinder dig?

Jane

Fra : Helle

Dato : 27-10-03 10:01

"Helle Frederiksen" <hfFJERN@dlgnet.dk> wrote in message
> [...]
> åbne . Jeg regner med selv at tjekke Fakta på vej hjem fra arbejde, og
> hvis jeg har heldet med mig, skal jeg nok give lyd .

Dagli brugsen har lige haft dem i sidste uge til 25 kr inkl. potte. Har du
prøvet Kvicklys blomsterafdeling? jeg giver dig ret i, at de er ret svære at
opdrive.

Mvh Helle

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 27-10-03 15:10

Helle Frederiksen wrote:
> [...]
> i Fakta og Rema 1000, men det er dælme længe siden de har haft dem
> sidst. Jeg skulle vel ikke være så heldig, at nogen af jer er faldet

Hej Helle

Jeg så nogle i Kvickly Ekstra i torsdags - godt nok i Helsingør, men det
kunne da være at de også har nogle i de andre Kvickly´er. Du kunne da også
prøve det som hedder kattegræs hos blomsterhandlerne, det er som regel lidt
lettere at få fat på.

Med venlig hilsen
Danielle Nielsen

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 28-10-03 09:12

Hej igen!

Jeg havde desværre ikke held med mig i Fakta . Så det kunne være, at jeg
skulle prøve Brugsen/Kvickly (er det ikke nogenlunde de samme varer de
fører?). Og jo, jeg bor faktisk lidt tæt på Fensmark - i Næstved - og de to
byer er jo efterhånden smeltet helt sammen, så meget som der bliver bygget
(hov...det var vist et lille sidespring ;-D). Men man kunne da forstille
sig, at de så har det samme sortiment her i byen. Så det vil jeg prøve.

Ellers hører jeg stadig gerne, hvis der er nogen, der er stødt på nogen
andre steder.

M.v.h.

Helle Frederiksen.