Billeder
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-10-03 17:39

Hej Alle
Jeg er blevet bedt om at lave en lille collage til en folder for Perseren
(katteklubben), som skal bruges på verdensudstillingen i næste weekend. I
den forbindelse har jeg brug for nogle billeder.
Jeg har af Maine coon, siam og perser. Ville gerne et par aby og birma
billeder, men er klart modtagelig for andre racer. Også gerne en huskat.
Så hvis nogle har et par gode billeder, som jeg må bruge i den forbindelse,
så send dem til mig. Også gerne et par tætte nærbilleder.

Jeg kan naturligvis ikke love at de alle bliver brugt, da det jo skal sættes
sammen. Men jo flere jo bedre ... og så hurtigt som muligt
Send på mail@tenderNOSPAMtribes.dk

fjern NOSPAM

--
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Pia Nave

Dato : 26-10-03 17:45

Nina, Tender Tribes wrote:
> [...]
>
> Jeg kan naturligvis ikke love at de alle bliver brugt, da det jo skal sættes
> sammen. Men jo flere jo bedre ... og så hurtigt som muligt

Æhh....er der verdensudstilling....?? Har ikke hørt om den....hvor og
hvornår forgår den

Mvh. Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-10-03 17:56

> Æhh....er der verdensudstilling....?? Har ikke hørt om den....hvor og
> hvornår forgår den
>
> Mvh. Pia

Ja, i Bella Center i næste weekend
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

PS Den fra mig blev postet forkert. Svar på den nye post jeg har lavet