maine coon killinger
Fra : Linda Christensen

Dato : 26-10-03 12:38

hej alle.
nu har jeg fuldt med her på siden i nogen dage så nu fik jeg løst til og
prøve.
jeg vil starte med og fortælle lidt om hvad der er sket hos mig på det
sidste.
for 9 uger siden fik jeg 5 fine mainecoon killinger som gir mig masser
af sjov og glæde i huset tiden går bare så hurtigt jeg har fundet hjem
til 3 af dem og har svært ved og forstå at de allerede skal flytte om 3
uger snøft.
i onsdags var der så en af mine andre hunkatte som fik killinger jeg sad
hos hende hele dagen fra kl 9.00 den fødsel gik desværre ikke som jeg
hade håbet for der kom 2 lev på 113 gram og 80 gram og så kom der 2 døde
snøft.
jeg var bange for at den på 80 gram ikke ville klare sig men hun vejer
idag 133 gram og hannen vejer 171 gram så det går heldigvis rigtig godt
med dem og jeg håber de vokser op og blir nogen store sunde og raske
killinger med lange gode liv.
det 2 hårdt på mig og ta i mod de 2 døde der må jeg indrømme der er jeg
meget svag for mig var det bedere hvis det kun var de 2 lev som var
kommet så for det og sidde med 2 døde killinger i hænderne syntes jeg
ikke er sjovt.
men jeg er rigtig glad for at det går godt med de 2 og ikke mindst med
de 5 rollinger jeg har på 9 uger de kan nu altid få en til og smile.
hvis i høre om nogen eller kender nogen som søger efter maine coon må i
sige til jeg har stadig 2 dejlige hanner som er blåblotchedtabby de
søger nye gode hjem fra d. 16 nov.
hej hej

Med venlig hilsen
Linda Christensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 26-10-03 13:20

On Sun, 26 Oct 2003 12:38:06 +0100, Linda Christensen
<sj-lcKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote:

>hvis i høre om nogen eller kender nogen som søger efter maine coon må i
>sige til jeg har stadig 2 dejlige hanner som er blåblotchedtabby de
>søger nye gode hjem fra d. 16 nov.
>hej hej

Hej Linda

Du kan sætte dine killinger til salg på http://www.killingelisten.dk/