kattebøger
Fra : Tournesol

Dato : 25-10-03 13:26

Hejsa

jeg har på min ønskeseddel sat politikens kattebog men faldt lige over
kattehånd bogen også fra politiken er de to bøger de samme ???

katte knus Henriette.
--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 25-10-03 13:43

Nej, det er 2 meget forskellige bøger

--
Det er aldrig forkert at gøre det rigtige

Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats
E-mail: cats@feca.dk
http://www.feca.dk

Fra : Tournesol

Dato : 25-10-03 13:41

Hej

> Nej, det er 2 meget forskellige bøger

Ok tak for svaret
Hvilken mener du er bedst ???

katte knus Henriette.

p.s. tillykke med de små )
jeg bruge forøvrigt lange gummi sutter på sprøjen da jeg støttefodret mine
killinger, de klare sig begge fint nu kun med mors mælk.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 25-10-03 15:30

Helt klart Politikens Kattebog

Fra : Tournesol

Dato : 26-10-03 07:42

Godmorgen

> Helt klart Politikens Kattebog

tak

Den er nu slette fra min jule ønskeliste jeg fik den i morgen gave af min
mand ,det er vores 14 års "bryllupsdag" jubiii!!!

katte knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-10-03 08:46

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse news:3f9b6c9f$0$94885$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Den er nu slette fra min jule ønskeliste jeg fik den i morgen gave af min
> mand ,det er vores 14 års "bryllupsdag" jubiii!!!
>
> katte knus Henriette.

Tillykke!!!

Både med bryllupsdagen og bogen!

mvh Eva

Fra : Tournesol

Dato : 27-10-03 06:56

Godmorgen

> Tillykke!!!
>
> Både med bryllupsdagen og bogen!

tak
Det er bare en kanon god bog, at jeg har kunne leve ude >grin<, den kan jeg
virkelig anbefalde til alle der vil have er har kat, nu forstår jeg den
bliver kaldet kattebiblen

Katteknus Henriette.
--
Dk Tournesol