Zeke .....
Fra : maz

Dato : 25-10-03 12:49

På trods af at jeg jo egentlig er inkarneret siameser-fan og i hvert fald
KUN skal have siamesere og aldrig nogensinde huskatte, så har Zeke alligevel
formået at invadere mit hjerte og mit hjem totalt og aldeles

Jeg er min opdrætter DYBT taknemmelig for at jeg blev den heldige, der skal
dele mit hjem med Zeke de næste mange mange år

Zeus er dog ikke liiige enig med mig p.t.. Han skal lige vænne sig til
tanken om at dele sin "mor" med en anden

Maria, Zeus & Zeke
( Der ER lavet profil på ham og der ER smidt et billede op *g*. Kommer
billede af min smukke Zeus i næste uge, også)

Fra : Battlefield´s

Dato : 25-10-03 20:27

"maz" <mackMOVE@THISmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ( Der ER lavet profil på ham og der ER smidt et billede op *g*. Kommer
> billede af min smukke Zeus i næste uge, også)

Jeg har lige været inde at se Zeke, jeg kan godt forstå at du faldt for ham,
han er bare dejlig og sikke flotte spotter.
Tillykke med ham.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-10-03 20:48

In article <3f9a6315$0$54851$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, maz
<mackMOVE@THISmail.dk> wrote:

> På trods af at jeg jo egentlig er inkarneret siameser-fan og i hvert fald
> KUN skal have siamesere og aldrig nogensinde huskatte, så har Zeke alligevel
> formået at invadere mit hjerte og mit hjem totalt og aldeles

Til lykke med ham
Han er rigtig sød ud! Har han altid heddet Zeke? Jeg kommer til at
tænke på et ups-kuld, der har "huseret" på en anden liste?
Nus stakkels Zeus fra mig - det er ikke nemt pludselig ikke at være
enebarn mere...

Fra : maz

Dato : 25-10-03 22:08

Tak I to :- ) Han er også bare superlækker og meget siameser-klisteragtig.
Lige "vores" type katte, jo. Går jo stadig og venter på den helt rette
siambaby...*suk* - men det bliver først til næste år...(afventer parring)

> Til lykke med ham
> Han er rigtig sød ud! Har han altid heddet Zeke? Jeg kommer til at
> tænke på et ups-kuld, der har "huseret" på en anden liste?
Hehe, Ann Man kan da heller aldrig være i fred nogen steder. I går hed
han Vitus. Så ved du vist hvem det er Pia havde nær aldrig givet slip på
ham i går

> Nus stakkels Zeus fra mig - det er ikke nemt pludselig ikke at være
> enebarn mere...
Skal jeg nok. Nej han er stiktosset på mig, og synes Zeke er liiiidt
irriterende Og Zeus er ikke lige indstillet på at dele mig...hihi! Men
det skal nok gå....

Fra : Pia J

Dato : 25-10-03 22:15

> Hehe, Ann Man kan da heller aldrig være i fred nogen steder. I går
hed
> han Vitus. Så ved du vist hvem det er Pia havde nær aldrig givet slip

> ham i går

Det kan jeg godt forstå, han er klart min favorit i det kuld også!! En
rigtig lækkermås, tillykke med ham.

:Pia

Fra : maz

Dato : 26-10-03 10:56

Pia J wrote:
> Det kan jeg godt forstå, han er klart min favorit i det kuld også!! En
> rigtig lækkermås, tillykke med ham.

Tak
Jep, han har også været min favorit hele vejen - og jeg har så absolut ikke
fortrudt Han er simpelt hen super skøn *suk*

Maria, Zeus & Zeke