lille hankat med gurglende mave....hjælp
Fra : Nynne

Dato : 25-10-03 08:49

Hej Alle

Findus på godt 7 mdr har været lidt stille de sidste dage - han giver sig
når vi tager ham op, og hans mave laver såen nogle gurglende lyde ret tit.
Har han mon orm?

Vores nabo giver ham leverpostej og fiskefilet ind imellem - det første er
nok temmeligt fedt for en kattemave....

Har I nogle bud.

Tak for en herlig nyhedsgruppe!!!

mvh Nynne
- og tre sovende katte

This mail and any attachments originate from a system scanned by the
latest available version of Norton anti-virus

Fra : Louise Viborg

Dato : 25-10-03 09:39

Hej Nynne!
Jeg tror ikke en lille kattemave har vildt godt af for meget
leverpostej, men jeg synes du skal tage ham op til dyrlægen på mandag,
så han kan lytte og føle på hans mave.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Hunkilling salgsklar fra d. 4/11-03

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 25-10-03 10:00

> [...]
> This mail and any attachments originate from a system scanned by the
> latest available version of Norton anti-virus

Tror nu ikke han tager skade af lidt leverpostej og fiskefilet. Mine stjæler
sig til de ting her, uden problemer.
Men måske en ormekur. .... tal med din dyrlæge om det.
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk