Tarzan er blevet hentet nu :)) - LANG.
Fra : Stine Frandsen

Dato : 24-10-03 19:47

Endelig er han hjemme igen. Stort gensyn - ingen tvivl om at Queen ( min
hund), Zoya ( hans datter) & Elvis ( min nyligt tilflyttede 17/7 i år )
kunne kende ham. Der var faktisk en hel lille "nusse-næse-scene" mellem
Tarzan & Zoya.

Og jo, selvfølgelig STOR gensyn da jeg kaldte på ham :) Han lå rigtig og
snorkede i sofaen, jeg kaldte en gang og fluks kiggede han og løb lige hen
til mig. Kort nusse-scene og så til deres madskål.

Og hvor har han så været - ja, han har såmænd været på den "lokale" kro ca.
3-4 km herfra gennem skoven hvor jeg bor !!!! Et af de få steder hvor jeg
IKKE har været og spurgt efter ham !!! Typisk.

Men kroens fastboende kat blev lidt træt af Tarzan, da hun fik killinger, så
kokkens mand tog ham med hjem i den tro at det nok var en tysk turist's kat,
der var smuttet ud af bilen. Tarzan ville nemlig først i nærkontakt efter
der blev snakket TYSK til ham !!!??? Hvor han så har det fra..... Jeg kan
nemlig ikke et ord tysk !
Vel hjemkommet med Tarzan - som på det tidspunkt blev kaldt Liza ( de troede
han var en HUN *GG*) blev hans øretatt. opdaget og så blev jeg fundet :))))

Men Tarzan har haft det godt. Han har tabt sig en smule, ok en del - han er
"nede" på 6 kg. Har lige vejet ham. Sidst han blev det stod den på 8.7kg !!
Men det har nu pyntet lidt på ham. Ellers ser han sund & rask ud. Ingen
øremider, ingen "snask" i øjne, næse mm. Ingen synlige tegn på orm. Meen en
tur til dyrlæge tjek skal vi alligevel på mandag.

Sikke en dejlig weekend - og jeg har ferie, hvilket betyder ingen arbejde
før lørdag morgen næste uge.....

Det Tarzan har reageret mest på er forandringerne i huset - har
totalrenoveret entre + stue mens han var væk og er i gang med et værelse.
MEn kan da se på ham, at han allerede har opdaget glden ved gulvvarme *GG*

- kattene har fået deres egen plads på hjemmesiden - mangler desværre
stadig at få Elvis med :))

Håber I får en ligeså super weekend som jeg er sikker på at få nu :))

--
Stine Frandsen
Kennel Santippe's

santippe@hund.dk
http://users.cybercity.dk/~buh10466

Flyndermøllevej 7, 7660 Bækmarksbro
97402171 / 24669356

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 24-10-03 23:29

Stine Frandsen wrote:

> Endelig er han hjemme igen.

Det er vist en af de bedste dage i dit liv !
- og det kan jeg godt forstå.

> Tarzan ville nemlig først i nærkontakt
> efter
> der blev snakket TYSK til ham !!!??? Hvor han så har det fra..... Jeg
> kan nemlig ikke et ord tysk !

Kan det være fordi tysk har et anderledes tonalt indhold, der måske er mere
"sigende" for en kat ?
> Vel hjemkommet med Tarzan - som på det tidspunkt blev kaldt Liza

Reagerer Tarzan bedre, hvis du kalder Liza ? (andet lydindhold)

> Men Tarzan har haft det godt.
Dejligt.

> Meen en tur til dyrlæge tjek skal vi alligevel på mandag.
Forhåbentligt med et godt resultat.

> Sikke en dejlig weekend - og jeg har ferie, hvilket betyder ingen arbejde
> før lørdag morgen næste uge.....
Lige det rette tidspunkt.

- hmm, og hvis det er din fungerende mail-adresse, du bruger her, så synes
jeg, at du bør ændre den til noget, der ikke fungerer for at undgå spam,
virusmails m.m.

--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Dorthe Koch

Dato : 25-10-03 07:49

> [...]
> Tarzan & Zoya.
>>
> Håber I får en ligeså super weekend som jeg er sikker på at få nu :))

Hold da helt op - sikken dejlig solstrålehistorie at vågne op til ! Der
er da SÅ skønt at høre. Og så har du ferie, så du rigtigt kan bruge tid
på at nusse og pusse med de firbenede.

Med venlig hilsen
Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar