Hjælp mig med mit GÆK...
Fra : Sunz

Dato : 12-04-01 21:28

Har modtaget dette gæk! Håber at en eller anden kan finde frem til navnet på
denne musik-gruppe...
Jeg har selv brugt en halv dag på det og har endnu ikke fundet svaret!!

Mvh

Sune Nissen

1.
De ligger pt. på top 10 på salgs- og airplay- charten i forskellige lande
som Finland, Schweiz og Sydafrika.

2.
De har lige solgt platin (50.000 eks.) i Danmark.

3.
De kommer "på bog" den 29/5

4.
De spiller minimum 50 koncerter hvert år.

5.
De var oprindeligt fire.

6.
De har solgt over 8 millioner albums

7.
Da de blev forsøgt lanceret i UK udkom de på legendariske Parlaphone som
også udsendte de første Beatles-albums.

8.
Den 17/5 udkommer deres næste radiosingle.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 12-04-01 22:00

On Thu, 12 Apr 2001 22:27:50 +0200, Sune23 wrote:

> Har modtaget dette gæk! Håber at en eller anden kan finde frem til
> navnet på denne musik-gruppe... Jeg har selv brugt en halv dag på
> det og har endnu ikke fundet svaret!!

MLTR er mit gæt.

Yikes,

--
"Ja, det lyder jo som radioen vender på hovedet!" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Gergen

Dato : 13-04-01 10:26

Hvor har du modtaget det gæk fra? Er det en hjemmeside man kan lave dem fra?

Sunz <Sune23@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:DboB6.36305$o4.2693720@news010.worldonline.dk...

Fra : jmks

Dato : 13-06-01 14:50