Katte og bad....?!
Fra : Melanie

Dato : 23-10-03 19:44

Hej NG

Er det godt eller skit at give katte et bad af og til?
Hvor tit er godt?
Med eller uden katteshampoo?
Hvor varmt eller koldt vand?
Hvordan tører man bedst katten bagefter?
Find selv på flere spørgsmål om katte og bad.
Glæder mig til at læse svarene....

Kh Melanie

Fra : charlotte kofoed

Dato : 23-10-03 20:06

> Hej NGJeg har haft katte i mange år og ser ingen grund til "vask" med
mindre den har en hudsygdom "eller andet" som kræver en form for vask i
speciel shampoo...katten er jo det renligeste dyr vi kender den kan sagtens
holde sig selv ren..som sagt medmindre den er syg!!!!HVORFOR ville du evt.
vaske din kat???kh Charlotte

> [...]
> Hvor varmt eller koldt vand?
> Hvordan tører man bedst katten bagefter?
> Find selv på flere spørgsmål om katte og bad.

Med venlig hilsen
charlotte kofoed
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Melanie

Dato : 23-10-03 20:19

"charlotte kofoed" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
sagtens
> holde sig selv ren..som sagt medmindre den er syg!!!!HVORFOR ville du evt.

Takker for svar. Jeg er støv-allergiger og kan se der er meget støv i
pelsen. Tænker også på urenheder og udyr i pelsen.

Kh Melanie

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 20:37

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> skrev i en meddelelse

> Takker for svar. Jeg er støv-allergiger og kan se der er meget støv i
> pelsen. Tænker også på urenheder og udyr i pelsen.

Jeg tror, at en vask er meget fornuftigt i ny og næ. Hvor tit og hvordan,
vil jeg lade eksperterne herinde om, at svare på.

Vores hunde kommer også i bad ind imellem. Jeg bryder mig ikke om, at røre
hunde, der aldrig bliver vasket. Man ender tit med en stor støvsky og helt
sorte hænder, når man har klappet hunden og så får jeg altså lyst til, at
putte sådan en hund i bad.

Nu er katte godt nok mere renlige ( eller mindre mudderbrydere) end hunde,
men jeg vil da tro, at (specialt de langhårede) katte, også kan få gavn af
et bad ind imellem.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : charlotte kofoed

Dato : 23-10-03 20:36

> hej igen...ja du har ret de støver...men nogle mere end andre...nu er jeg
ikke "allergi-ekspert" men ved da at der findes "hårløse" katte...hi-hi OG
udyr ja de skal bare have noget "frontline vet. så er de hurtigt
"færdige"vh.Charlotte

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 24-10-03 10:53

charlotte kofoed wrote:
> ikke "allergi-ekspert" men ved da at der findes "hårløse"
> katte...hi-hi OG udyr ja de skal bare have noget "frontline vet. så
> er de hurtigt "færdige"vh.Charlotte

Det er ikke for at være sur eller noget, men den her helt galt med din måde
at citere på.
Tag et kig på:

Anders

Fra : Melanie

Dato : 24-10-03 11:06

Åhh nej!!!!
Endnu en af dem der altid skal rette på andre!!
Jeg forstod ganske fint hvad hun mente, så hvad er problemet? Ikke korekt
dansk, og hvad så.........?!!!
Kh melanie

Fra : Denise

Dato : 24-10-03 12:53

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> wrote in message
> [...]
> Endnu en af dem der altid skal rette på andre!!
> Jeg forstod ganske fint hvad hun mente, så hvad er problemet? Ikke korekt

Hej Melanie
Normalt bliver jeg også irriteret over at der skal rettes på andre. MEN jeg
må altså give Anders ret, det er dælme svært lige at finde ud af, hvad
Charlotte nu lige skriver og svarer på. Ikke at man ikke kan finde ud af
det, men man skal lige bruge lidt irriterende ekstra tid på det. Og nu kan
det jo godt være, at hun _ikke_ kender til citatteknik, og så gør det jo
ikke noget det bliver fortalt, vel ?

--
Hilsen Denise

Fra : Melanie

Dato : 24-10-03 19:46

Åhh undskyld, var lidt hård, det var ikke meningen. Var bare lidt pised da
jeg læste den, og så fik jeg lige raset ud, men ikke på den rette. Har raset
pænere ud på den rette nu, så so sorry!!!
God weekend
Kh Melanie

Fra : charlotte kofoed

Dato : 24-10-03 13:26

> Det er ikke for at være sur eller noget, men den her helt galt med din måde
> [...]
Det er helt i orden med "rettelser" OG "kritik" det skulle "alle" kunne
tåle..... jeg tager det ikke personligt...da vi ikke alle er
ens...heldigvis dor det...alle har forskellige synspunkter...ikke mindst
om vore kære husdyr....men husk at dyr er dyr og mennesker er mennesker...