Sikkling
Fra : Ina Andersen

Dato : 27-10-03 12:57

Min fire og en halv mnd gammel hvalp sikkler så mye at det snart blir
oversvømmelse hjemme... Den har begynt med det den siste uken. Er dette kun
pga tenner eller kan det være noe annet??

Fra : Battlefield´s

Dato : 27-10-03 13:07

"Ina Andersen" <Ina@gladidag.no> skrev i en meddelelse
> [...]
kun
> pga tenner eller kan det være noe annet??

Hej Ina
Hvad betyder Sikkling ?
Hvis det er hvad vi på dansk kalder at savle, kan det godt skyldes tænderne.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Ina Andersen

Dato : 27-10-03 13:13

Det er veldig mulig det er "savle" på dansk Det renner og våter til alt
som er...

Fra : Battlefield´s

Dato : 27-10-03 13:24

> Det er veldig mulig det er "savle" på dansk Det renner og våter til
> [...]
Hej
Hvis hunden ellers har det godt og ikke virker syg kommer det nok fra
tænderne. Har du checket om der evt. sidder noget fast i tænderne ?
Hvis hunden også hoster kan den have halsbetændelse.
Hilsen Vibeke

---