hvorfor gør han det?
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 23-10-03 21:22

Godaften

Jeg har opserveret her på det sidste, at Nicki har fået til vane at skal
slikke de steder hvor andre hunde har tisset. Først troede jeg at det måske
bare var fordi der havde været en tæve i løbetid, men det kan det næsten
umulig være, for det er næsten hele tiden.

Hvorfor gør han det? er der nogen bud?

Egentlig synes jeg det er lidt ulækkert, og ville meget gerne ha' et råd til
hvordan jeg får ham til at lade vær' Jeg har gjort det, at jeg går ind foran
hamm og siger nej. Det hjælper også lige på det tidspunkt, men straks gør
han det samme ved det næste stop....... træls

Mange venlige hilsner fra

Bolette

Fra : Nina El Falaki

Dato : 23-10-03 22:34

Du kan ikke vænne den af med det.

Hunde har et lugteorgan i ganen, det jacobssonskeorgan, jeg tror det er det,
den bruger.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jæger

Dato : 24-10-03 07:23

Tja her ligner hunden sku mennesket godt nok.
polle