Trimning af hund
Fra : Henning & Birgith Ra~

Dato : 23-10-03 18:44

Hej i gruppen!
Jeg søger en person, som kan trimme min 2 årige ruhåret gravhund. Jeg bor i
6900 Skjern

Fra : Diesel-driver

Dato : 26-10-03 17:57

Hej Henning og Birgith

jeg har selv en lille Westi, som jeg selv prøver at trimme.... Det blev ikke
så gden første gang med efterhånden kan man ikke lade vær med at kikke efter
ande hunde i samme race, og så prøver men igen.... Og efterhånden bliver det
meget pænt.....

Men prøv atspørg under de special-klubber der er under DKK hjemmeside. Der
er sikkert også nogen som presenter gavhunde. Skriv til nogle af medlemmerne
i klubben om de vil anbefale nogle steder i det område hvor i bor....

http://www.dgk.dk/

Prøv om i kan finden nogen som kan hjælpe jer på ovennævnte addresse

Bjæf
Gitte