Efficient, konstant gult lys i "link" !?
Fra : Frans Meyer

Dato : 12-04-01 21:25

Hej !

Er ved at opsætte en Pro@ccess ADSL med egen Speedstream 5711 router.

Men "link" bliver ved med at være gul - går aldrig over på grønt !? - Har
jeg overset noget?

Alle lamper på Siemens Xpresslink 1110 ADSL modemet lyser grøn som de skal -
fjerner jeg kablet mellem de 2 - så slukke ATM lampen - altså er selve
kablet OK.

Bruger Jørgen Thomsen's http://proaccess.jth.net/forslag.html router setup -
som jeg med glæde har brugt før!

Tjekker med TDC support i morgen - men måske har jeg overset noget banalt?

mvh
Frans

Fra : Ib Thomsen

Dato : 13-04-01 02:08

Hej

Har selv prøvet nogel ligende... der var jeg bare ikke tålmodig nok... for
der går lige lidt tid før den skifter....

Venlig Hilsen
Ib Thomsen

Fra : Frans Meyer

Dato : 13-04-01 17:33

Ok... Men ikke 20 timer - vel?!
Spøg til side - jeg har ringet til TDC, de har nu fejlmeldt linien.

Men alle lamper lyser grønt på Siemens modemet - så jeg vil tro det er som
de skriver i manualen "Possible problem with DSLAM card."

mvh
Frans