Hundebegravelse med stil :-)
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 20-10-03 12:39

Se hvordan Sergeant Watchman III , blev begravet med stil, denne
Staffordshire Bull Terrier skulle ikke nøjes med en plads i baghaven

http://www.sbtrescue.org.uk/sbtlinks/watchman/watchman.html

Fra : Jæger

Dato : 20-10-03 15:22

Det er sku bare for meget, når der kunne laves meget godt sæbe ud af den
slags.
Katte elsker

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-10-03 10:10

On Mon, 20 Oct 2003 16:21:55 +0200, "Jæger" <FUCK*SPAM!@get2net.dk>
wrotd:

>Det er sku bare for meget, når der kunne laves meget godt sæbe ud af den
>slags.
>Katte elsker

,,haha, prøv at tage til Staffordshire og fortæl soldaterne dine
synspunkter

og tror du i øvrigt at nogen kat nogen sinde ville få sådan en
begravelse `? så ville jeg gerne se et link til den
kattebegravelse

Fra : Pia J

Dato : 21-10-03 12:06

> og tror du i øvrigt at nogen kat nogen sinde ville få sådan en
> begravelse `?

Nej, og det viser jo så, at kattemennesker har et lidt mere realistisk
forhold til deres kæledyr end staffejere.....

;-Þ

:Pia

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-10-03 12:12

On Tue, 21 Oct 2003 13:05:31 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrotd:

>Nej, og det viser jo så, at kattemennesker har et lidt mere realistisk
>forhold til deres kæledyr end staffejere.....
>
>;-Þ
>
>:Pia

,ja eller også viser det at der ikke findes katte i hæren

Fra : Jæger

Dato : 21-10-03 15:50

Ja nu er en kat og en mis, ikke helt det samme, men jeg ved der er mange
misser i hæren.
Tau