Lidt at tænke over
Fra : Martin Larsen

Dato : 18-10-03 22:01

Følgende er fundet andetsteds på nettet

Lidt stof til eftertanke:

EN HUNDS 11 BØNNER TIL SIT MENNESKE
1. Mit liv varer kun 10 til 15 år. Enhver adskillelse fra dig betyder sorg
for mig. Tænk på det, før du anskaffer mig.

2. Giv mig tid til at forstå, hvad det er, du forlanger af mig.

3. Gør mig tillidsfuld - det er hele mit liv.

4. Vær ikke vred på mig længere tid ad gangen, og spær mig ikke inde som
straf.

5. Du har dit arbejde, dine fornøjelser, dine venner - jeg har kun dig.

6. Tal med mig - selv om jeg ikke forstår dine ord, så forstår jeg, når din
stemme gælder mig.

7. Ved du, at jeg aldrig glemmer, hvordan man er imod mig?

8. Før du slår mig, så tænk på, at mine kæber med lethed kan knuse din hånd,
men jeg gør ikke brug af min magt.

9. Når du bliver irriteret på mig, fordi du selv har travlt så tænk på, at
jeg måske har ondt i maven, måske lå jeg for længe i solen, måske er jeg
bare træt eller ked af det.

10. Tag dig af mig, når jeg bliver gammel - også du bliver gammel en dag.

11. Vær altid hos mig når jeg har det svært, alt bliver lettere for mig,
fordi jeg har dig.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-10-03 11:57

Hej Martin

Den kan vel næsten kun besvares på denne måde....!!!!

Gode undskyldninger for ikke at få trænet sin hund.

01: Det er gråt og overskyet
02: Luften er for fugtig
03: Jeg har krampe
04: Hunden har lige spist
05: Kan ikke finde hundesnoren
06: Kom for sent hjem i går aftes
07: Jeg skal noget klokken 20
08: Jeg er for træt til at hente springet
09: Trafikken har gjort mig stresset
10: Jeg skal tabe mig først
11: Det har lige regnet
12: Hunden er oppe at køre
13: Jeg er deprimeret
14: Jeg er ved at blive forkølet
15: Apporten er gået i stykker
16: Det er for koldt
17: Det er for varmt
18: Der skal gøres rent
19: Jeg skal arbejde over i morgen
20: Jeg har brug for en lille lur
21: Der er et godt program i fjernsynet
22: Mine fødder er ømme
23: Jeg har lige spist
24: Jeg har haft en hård dag
25: Det er for mørkt
26: Jeg skal tidligt op i morgen
27: Vi har begge godt af en hviledag

Det er sikkert ikke en fra Belgierklubbens Kreds 3, der har opfundet alle
grundene. Men på den anden side, jeg er doven, så jeg stjal dem der, det
var lettere, end at skulle finde på dem selv ...

M.V.H.....Benny..