Hvad er der gang i ?
Fra : sten

Dato : 21-10-03 08:16

Det syns som om det lykkes at trække lidt bøvl i gang igen.

Synspunkterne/emnerne der kan provokere er kendte, og ved at puste
lidt til de forskelliges, kører det straks.

Motiverne vanskeligere at gennemskue, ser flere forskellige, men
temmelig træls at læse.

Selvfølgelig sværest at lokke de mest disciplinerede i gang, idet
netetiketten netop er skruet sammen til forhindre det i at gå
grassat. Men kan man ikke finde andet kan der pilles lidt i den.

Plejer ikke at abonnere på den trælse dk.admin.netetikette - men f.eks
tråden Re: Når en forhandler mister/stjæler - kan passende tjene til
advarsel om nivoet vi meget let kan ryge over i.

Underligt at forvente, at henvisninger rettet til anarkister, der
netop ikke respektere henvisninger, skal få fnidderet til at
forsvinde.

Nogen der har en løsning ? Udover at undlade svar til provokatørerne
der tilsyneladende elsker debattypen og har indrettet deres trafik så
flest muligt bidder på.

Dette er selvfølgelig et netetikettespørgsmål og hører hjemme der. for
at gi fred her. Imidlertid er der nok en masse læsere, der som jeg
ikke orker at følge med i ballader. og jeg henstiller til, at man
besinder sig, og eventuelt bare sætter filtret på, så det hele ikke
sander til med ariger bemærkninger.

Netetiketten er ganske simpel, alt kører glat og ikke mindst let når
rette klip og citat metode anvendes.

Hvorfor deltage, hvis det hele rager langsomt ?

--
mvh sten bo

---

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 21-10-03 14:19

> [...]
> rette klip og citat metode anvendes.
>
> Hvorfor deltage, hvis det hele rager langsomt ?

Ja og du er endda heldig. Du må åbenbart gerne skrive off topic inlæg.
Det må være fordi du er en af vennerne.

Hilsen, Steen.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 21-10-03 15:46

"sten" <fjernfjernsgos@stofanet.dk> wrote in message news:<3f94dd50$0$14599$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> [...]
>

> Atter en netpolitibetjent der ikke forstår noget som helst andet end at revse andre. Den netetikette du påberåber dig at ALLE andre skal overholde ellers kalder du dem anarkister? tåbeligt. Disse regler gælder måske ikke for dig! hele dit indlæg handler om netedikette og du som gammel bruger aner ikke engang hvordan du skal geberde dig udover at irettesætte andre!! hvor herrre bevarre os.

Venlig hilsen
verner

Fra : Puddel

Dato : 21-10-03 16:00

*snif*

Er dette indlæg ikke pænt off-topic?

- Puddel

Fra : Per H

Dato : 21-10-03 17:24

On Tue, 21 Oct 2003 09:16:15 +0200, "sten"
<fjernfjernsgos@stofanet.dk> skrev:

>Netetiketten er ganske simpel, alt kører glat og ikke mindst let når
>rette klip og citat metode anvendes.
>
>Hvorfor deltage, hvis det hele rager langsomt ?

Det må være fordi campingsesonen er forbi,
Så har man pludselig en masse tid ved putteren

Men vi glæder os sikkert alle til vi skal afsted igen.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Hans Jørgen

Dato : 21-10-03 17:40

Suk!

--
Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : sten

Dato : 22-10-03 07:15

Hans Jørgen wrote:
> Suk!

Ja såment, mener bare, helt fromt, at vi hver især skal styre
uden om brok. Og at gr. er lettest læst, når alle....
--
mvh sten bo

---

Fra : Steen Larsen

Dato : 21-10-03 17:45

Per H wrote:

> Det må være fordi campingsesonen er forbi,

Ava, campingsesonen er da aldrig slut glæder mig til næste week-end så
skal vi afsted igen. LOOOOL

> Så har man pludselig en masse tid ved putteren
>
> Men vi glæder os sikkert alle til vi skal afsted igen.

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Per H

Dato : 21-10-03 17:59

On Tue, 21 Oct 2003 18:45:02 +0200, "Steen Larsen"
<steen-larsen@(fjern)tdcadsl.dk> skrev:

>Ava, campingsesonen er da aldrig slut glæder mig til næste week-end så
>skal vi afsted igen. LOOOOL
nå du er en af de seje, jeg forlod feddet i søndags, skal have den i
laden en af de nærmeste dage,
( men jeg ville nu gerne fortsætte med camping lidt længere.)

Skal se på fortelt inden den skal ud igen,
omkring marts regner jeg med at den skal ud.

Vi skal nok til Sorø camping, den skulle også være god.

Vh Per
icq 8212837