Fortelt på Solifer
Fra : Lars R Olsen

Dato : 19-10-03 22:33

Jeg har lige købt en "ny" vogn en solifer 550 GLT fra 94 Dejlig vogn
men jeg har et isabella universal 360 telt og telt skinnen på
soliferen sidder lidt tilbage så jeg kan ikke bruge de normale klips
til stængerne er der nogen som har en løsning eller er jeg nød til at
bore de gammeldags øje dimser i.

Fra : HR

Dato : 20-10-03 17:17

"Lars R Olsen" <lars_olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> soliferen sidder lidt tilbage så jeg kan ikke bruge de normale klips
> til stængerne er der nogen som har en løsning eller er jeg nød til at

Hej Lars
Tillykke med den "nye" vogn, det er sikkert et rigtig godt køb.

Vi har selv et Trio Alpine vintertelt, her måtte støttepladerne "vendes" i
vulstkanten da vi skiftede vogn, til Solifer Articina 1995.
Vor nye Solifer har fået almindelig teltskinne nu. Er din en af dem der er
ovenpå taget, så skal støttebeslagene ved vulsten nok ændres. Vi fik det
ordnet hos Neergård i Hedehusene.

Held og lykke med både vogn og telt.

Mvh Hans

www.solifer.dk

Fra : Klaus Hall

Dato : 31-10-03 13:08

Vi har samme problem, men på et Isabella Capri Snow.

Her er de de såkaldte "FixOn" vognbeslag der er problemet, der er ikke plads
til dem når skinnen sidder helt oppe på taget. Jeg har skrevet til Isabella
for at få et godt råd, men har endnu ikke hørt noget.

Jeg vender tilbage så snart jeg hører fra dem.

mvh

Fra : Klaus Hall

Dato : 03-11-03 19:31

Her er så beskeden fra Isabella:

Hej Klaus Hall
Det er noget vi kan løse!!
Vi piller faktisk indmaden ud af den vulst der sidder på dit telt idag, for
derefter at montere en hel ny vulst. Det betyder at din FixOn vulst bliver
bliver flyttet ca. 3 cm, det gør at du kan bruge dine FixOn beslag.
Prisen er kr. 247,- incl. moms, men dertil kommer forsendelsesomkostninger!!
Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har yderligere spørgsmål!

Med venlig hilsen
Brian Madsen
bm@isabella.dk
75 82 07 55

Min første tanke var at den kan jeg nok godt selv sy på for under det halve,
og så er jeg fri for udgiften til transporten.

mvh