Sure rønnebær
Fra : Hans Jørgen

Dato : 16-10-03 09:30

Når man sidder og læser i DCU`s blad i emnet "Nyt fra DCU" så kan man,
(ihvertfald jeg) ikke lade være med at smile lidt.

Citat "Bortaldet af portotilskuddet til pressen kommer ikke til at betyde,
at man skal mosle rundt fra tankstation til tankstation for at få et
eksemplar af Danmarks store blad for campister." citat slut

Mon ikke rønnebærene er sure og meget store

Citat "......en redaktionel profil, der forholder sig kritisk/positivt
overfor campinglivets mange facetter, og at være objektivt uden at samtidig
være i lommen på snævre kommercielle hensyn, siger bladets chefredaktør
Jørgen W. Fröhlich." citat slut

Igen som tidligere sagt, han er sq en munter fætter ham Fröhlich.

Citat "Gennem en målrettet distribution til 55.000 husstande, som alle er
campinginteresserede otte gange årligt, forsynes forbrugerne med næsten 1000
sider camping- og fritids relateret læsestof årligt...." citat slut

Jamen dog, er dcu`s medlemmer kun interesseret 8 gange om året. Den danske
sprog er sørme svær

Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : Gismo

Dato : 16-10-03 16:21

Hans Jørgen wrote:

> Citat "Bortaldet af portotilskuddet til pressen kommer ikke til at
> betyde, at man skal mosle rundt fra tankstation til tankstation for
> at få et eksemplar af Danmarks store blad for campister." citat slut

Det kan vel heller ikke være rigtigt, udgiften til porto betaler medl.
selv, da kontingentet er forhøjet.

> [...]

> chefredaktør Jørgen W. Fröhlich." citat slut
>
> Igen som tidligere sagt, han er sq en munter fætter ham Fröhlich.

Det er der sikkert mange der vil sætte spørgsmålstegn ved.

> [...]
> årligt...." citat slut
>
> Jamen dog, er dcu`s medlemmer kun interesseret 8 gange om året. Den

Jeg kan godt se hvad du mener, men bladet burde være gratis med alle de
reklamer der er i og så til den spalte pris.

Det svarer til at bilka avisen koster en 10'er.

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-10-03 18:24

"Hans Jørgen" <hjh@(slet)campingstuff.dk> wrote in message news:<3f8e56fd$0$94868$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> være i lommen på snævre kommercielle hensyn, siger bladets chefredaktør

Det er at svine medlemmerne til at skrive den slags løgnehistorier.Det
er det stik modsatte af sandheden. Jeg husker i et andet forum (vist
nok Tommy Hansens forum) at en medarbejder fra DCU huset opfordrede
til at undersøge hvad et par herre fra huset havde af sager/gaver
stående hjemme i privaten! det var tydeligt at hun refererede til
gaver fra brancen. Jeg forstår ikke at DCUs medlemmer finder sig i at
blivemanipuleret så meget.

Venlig hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 16-10-03 21:56

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> stående hjemme i privaten! det var tydeligt at hun refererede til
> gaver fra brancen. Jeg forstår ikke at DCUs medlemmer finder sig i at

Var der ikke også en der spurgte allerede dengang om der blev delt kørepenge
ud af DCU? Det er jo blevet dejligt aktuelt lige nu :)

--
Per, Esbjerg