Hvor kan jeg få ombetrukket hynder til min~
Fra : René Reinholdt

Dato : 12-10-03 21:22

Er der nogen der kan hjælpe med en kontakt til en der kan ombetrække vore
hynder i vognen.
Selvfølgelig super arbejde til ingen penge.
Vi bor i Glostrup, så meget gerne der er nærheden.

Med venlig hilsen

René Reinholdt

Fra : jens jørgensen

Dato : 12-10-03 22:02

"René Reinholdt" <123@123.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hynder i vognen.
> Selvfølgelig super arbejde til ingen penge.
> Vi bor i Glostrup, så meget gerne der er nærheden.

Jeg kender 2 firmaer det ene er fraster som også laver gulvtæpper i ry det
er temmelig dyrt kunne jeg læse i campingferies nye blad.
Det andet er et der hedder hyndesnedkeren i Korning ved 8700 Horsens.
Tlf 75673181

Jens

Fra : Ole S?rensen

Dato : 13-10-03 09:17

"René Reinholdt" <123@123.com> wrote in message news:<bmcd5n$1l7t$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> hynder i vognen.
> Selvfølgelig super arbejde til ingen penge.
> Vi bor i Glostrup, så meget gerne der er nærheden.

Hej René
Det kan du få gjort hos enhver møbelpolstrer eller autosadelmager.
Ihvertfald superarbejde, det er nok mere tvivlsomt om det er til ingen
penge , jeg kiggede på de gule sider og der er adskillige
muligheder i Københavnsområdet.

Med venlig hilsen
Ole