brugt CV i tyskland
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-10-03 08:03

hvordan ligge det hvis man købe en brugt CV og vil have den indreg i DK, det
er en vogn(type) som også findes i DK

Mvh Jesper

Fra : Jaks

Dato : 11-10-03 10:46

"Jesper Pedersen" <duval@grov.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> hvordan ligge det hvis man købe en brugt CV og vil have den indreg i DK,
det
> er en vogn(type) som også findes i DK
>
> Mvh Jesper

Hej Campingfolk

Jeg tillader mig lige at stille et tillægsspørgsmål i samme tråd.

Hvordan gør man, når så man vil have hentet sin "nye" vogn i Tyskland, hvis
ikke man har en trailer og hente den på??

Jeg tænker på, er der nogen som kender de gældende regler, for brug af
prøveplader i Tyskland, på CV? Har hørt at nogen taget et sæt prøveplader
med, og hænger den ene på forenden af bilen, og den anden på bagenden af
CV....... Holder den?

Mvh Jens

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-03 13:47

I tyskland skal der bruges tyskeplader, kan evt. lånes af forhandleren,
disse sendes så retur og når man kommer til den danske grænse så skal de
danske plader på.

Ved indreg. i dk, skal den originale tyskreg.att afleveres og så er den
klart, nemt og smertefrit

/soli

"Jaks" <smukfyr@popme.dk> skrev i en meddelelse