gensynsglæde
Fra : lise hansen

Dato : 12-04-01 20:22

Vi vil gerne dele en rigtig dejlig oplevelse:

Vi er lige kommet hjem fra en to ugers ferie og er blevet "reunited" med
vores kat, som i mellemtiden er blevet passet af underboen. Vi var lidt
bange for, at han ville være fornærmet på os for at have rejst fra ham. Men
der var ren og skær glæde i det lille hjem. Der blev spindet, miavet, nusset
og gnubbet næser til den helt store guldmedalje. Lige så snart han så min
mand, kastede han sig på ryggen med alle fire poter oppe i vejret! GUD,
HVOR ER DET SKØNT AT HAVE KAT!!!

Knap så skønt er det dog, at underboen kunne berette, at Bastian havde været
så sød at komme ind med en lille gave til hende: en halvdød fugl. Der lå
fjer ud over hele hendes lejlighed, og hun måtte slå den stakkels fugl ihjel
med en skovl...

Hvordan reagerer jeres katte, når I vender tilbage fra ferie?

Lise

Fra : Ann K.

Dato : 13-04-01 00:25

Hej Lise.
Håber da at I har nydt ferien lige så meget som Bastian... Hvad fangede I at
spise???

>Hvordan reagerer jeres katte, når I vender tilbage fra ferie?

<>Hæ, her kommer hele fire forskellige reaktioner:
1. Tjalfe: Nå kommer du der... hvor hyggeligt... Jeg nusser lige med Jan!
2. Ranje: Guuuuuud, har du været væk???? Fyld min madskål....
3. Aske: JUBIIIIIIII; Ann er hjemme!!!! Nus mig, kæl mig nuuuuuu!
4. Saga: Hmrffff, hvis du ikke gider at være sammen med mig, så gider jeg da
bare heller ikke være sammen med dig!!!!! (Flere timer senere: Øhhh, hvis du
alligevel har tænkt dig at blive her, så krads mig lige bag øret, giv mig
mad, rens min bakke!!!)

Hvad hundene angår så skulle man tro at Sif var nært beslægtet med Tjalfe!!!
Mens lille Dise minder meget om Aske

Mvh Ann

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 14-04-01 16:02

Hejsa

Her skal vi bare ha' været væk et døgns tid, så får vi den helt store
velkomst af Neo.

Han står ved hoveddøren og kæler sig vind og skæv, med glasset i døren....
og han kan slet ikke vente til vi kommer ind af døren, førend der skal
kæles. Resten af dagen skal der kæles, meget mere end sædvanligt.... årh
hvor er han dejlig..... men det er han nu altid

Joan

Fra : jetpool

Dato : 17-04-01 17:43

Jeg har lige været på 2 uger ferie i udlandet, det var første gang jeg var
væk fra mine piger, så jeg var jo lidt spændt, da jeg kom hjem, men sikke en
velkomst jeg fik, hele natten igennem skulle der kæles mijaves, hygges, så
det var bare rigtig hyggeligt, så jeg tør godt at rejse en anden gang igen,
og jeg nyder dem virkelig selv, de blev passet hjemme, da de er meget
reserveret over for andre mennesker, jeg fik også at vide at de så ikke
kattene, men kunne se at maden var spist og kattebakken brugt.
Mor til Venus og Freja

lise hansen <lisemargit@get2net.dk> skrev i en