Flere spil i en Nokia 3210
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-04-01 18:52

Findes der på nettet en vejledning til subj. ?

Jeg har datakabel og programmet PC Locals.
Jeg har ledt overalt, synes jeg.

/Mikael

Fra : FM

Dato : 12-04-01 19:24

Mikael Nørrelund Andersen <scory@worldonline.dk> skrev
> Findes der på nettet en vejledning til subj. ?
>
> Jeg har datakabel og programmet PC Locals.
> Jeg har ledt overalt, synes jeg.
>
> /Mikael

Prøv på nedenstående link til min Subnet adresse..
Finn Møgelmose
finnm@privat.dk
www.xr2.subnet.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-04-01 19:19

Tak for det, det virker fint.
Fin side

/Mikael

Fra : Møgelmose

Dato : 15-04-01 21:50

Det er også mig der har lavet den for min storebror (Finn)
Og har selv testet det på 2 forsk. telefoner...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Tom A Jensen

Dato : 16-04-01 18:51

Møgelmose <mogel@post6.tele.dk> skrev i en
> Det er også mig der har lavet den for min storebror (Finn)
> Og har selv testet det på 2 forsk. telefoner...
>
> MVH.
> Hans-Jacob

-------

hej
hvad er det du har lavet og hvad er det du har testet på 2 telefoner ?
kunne du ikke være flink at efterlade lidt af den tekst du svarer på .
mvh
tom jensen
viborg
ps:dette er ikke et surt opstød til dig men en lille opfordring til dig

Fra : Møgelmose

Dato : 16-04-01 19:53

>hvad er det du har lavet og hvad er det du har testet på 2 telefoner ?
>kunne du ikke være flink at efterlade lidt af den tekst du svarer på .

Undskyld men jeg var på vej ud af døren så det blev lidt hurtigt skrevet...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-04-01 04:19

Tom A Jensen wrote:

> hej
> hvad er det du har lavet og hvad er det du har testet på 2 telefoner ?
> kunne du ikke være flink at efterlade lidt af den tekst du svarer på .

Læs lige emnelinjen.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine