Intel NetStructure 3110 VPN Gateway
Fra : Jens

Dato : 28-10-03 21:31

Er der nogen der kender til konfigurering af subj. ?

I et netværk benyttes denne kasse både til firewall og VPN. Det virker også
fint, men nu skal jeg have åbnet for SMTP til en server på det interne
netværk.
Jeg kan bare ikke gennemskue hvordan det gøres, og jeg har ingen manualer
at kigge i. Kan heller ikke finde manualer på nettet, har prøvet at søge på
Google. Jeg har aldrig konfigureret en sådan kasse før, og ham der har sat
den op er ikke til at komme i kontakt med.

Er der nogen der kan give en beskrivelse af hvordan jeg får åbnet for SMTP
i denne router/gateway til en server på det interne netværk ?

Jens

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-10-03 23:50

On 28 Oct 2003 22:31:18 +0200, "Jens"
<jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> wrote:

> Jeg kan bare ikke gennemskue hvordan det gøres, og jeg har ingen manualer
> at kigge i. Kan heller ikke finde manualer på nettet, har prøvet at søge på
> Google.

www.intel.com, Support & Downloads, Networking and
Communications, Virtual Private Networking (VPN), Intel®
NetStructure™ VPN Gateway Family.

Eller www.google.com, Intel NetStructure 3110 VPN Gateway
documentation, I'm feeling lucky.

Av ja, det var en af de svære.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Jens

Dato : 30-10-03 00:49

> Eller www.google.com, Intel NetStructure 3110 VPN Gateway
> documentation, I'm feeling lucky.
>
> Av ja, det var en af de svære.

Ja, selvfølgelig! Når man søger på "manual" i stedet for "documentation".
Det var vist lige det med det engelske
I øvrigt en temmelig sjov måde at tillade indgående trafik på i sådan en
fætter (læs: ikke så logisk som andre producenter). Så blev jeg det
klogere....

Jens