Router ?
Fra : Nikolas \(2200\)

Dato : 27-10-03 14:20

Hej
Jeg skal til at skifte ADSL udbyder fra Tiscali til Tele2.

Men hos tiscali er der intet modem men kun en shoh 77 router ! (hvor er
modemt?)
Hos Tele2 får man kun et modem og ingen router.

Jeg skal nu ud og købe min egen router, helst en med indbygget 8 ports
switsh, da jeg nu får en ekstra strømspiser op at hænge (modemet)

Jeg har set lidt på følgende Allnet ALL1298 med 7 porte til 699kr
(Type: ADSL Router
Speed: 10/100Mbit
Interface: 7 ports Switch & DSL WAN port
Standard: 10BaseT / 100BaseTX)

Og jeg har set lidt på en Linksys EtherFast BEFSR81 med 8 porte til 740kr
(Type: Cable/DSL Router with 8 ports Switch
Speed: 10Mbps WAN / 10/100Mbps LAN
WAN: 1x RJ-45 port
LAN: 8x RJ-45 ports
Standard: 10BaseT/100BaseTX
Incl. AC Power Adapter, Power Cord & User Guide)

Er der noget man skal vide og er der nogle der ikke virker til tele2 ?
Evt. andre forslag

Mvh Nikolas