Topcom BR204
Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 11:50

Topcom BR204:
Er der nogen der kan hjælpe? Når routeren står natten over, skal jeg tit
tænde og slukke den for at komme på nettet
Læsninger modtages gerne...

Nido

Fra : Bent Nielsen

Dato : 27-10-03 16:01

Nido wrote:
> [...]
> Er der nogen der kan hjælpe? Når routeren står natten over, skal jeg tit
> tænde og slukke den for at komme på nettet

opdate til den nye firmware.
http://tools.topcom.net/files/Br204f.474

Jeg har en hos en af mine bekendte og den køre ok efter opdate på tdc ADSL

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 16:41

Bent Nielsen <postmaster@x2000.dk> wrote in

> opdate til den nye firmware.
> http://tools.topcom.net/files/Br204f.474
>
> Jeg har en hos en af mine bekendte og den køre ok efter opdate på tdc
> ADSL

Den er desværre opdateret til den sidste nye firmware.

Nido

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-10-03 15:45

In article <Xns94217876D22E6Nido@62.243.74.162>, Nido <nido> says...
> Er der nogen der kan hjælpe? Når routeren står natten over, skal jeg tit
> tænde og slukke den for at komme på nettet
> Læsninger modtages gerne...

Du har garanteret et DNS-problem. Brug ikke BR 204 som DNS.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen