Opgradering af netværk
Fra : Jan

Dato : 26-10-03 17:39

Jeg køre i øjeblikket med 3 PC´er på en D-link 604 router, hvilket jeg er
godt tilfreds med.

Nu er der så kommet en bærbar PC i huset, og den skal jo helst køre trådløst
på netværket.

Men hvad får jeg mest ud af. At købe et Access point og sætte det i
604´eren, eller opgradere til en D-link 614+ Router, med indbygget Access
point ?

Prisen for et seperat AP og router´en med et indbygget er jo faktisk den
samme.

Med venlig hilsen
Jan Rysz

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-10-03 20:42

"Jan" <jrysz@removejubiimail.dk> wrote:

>Men hvad får jeg mest ud af. At købe et Access point og sætte det i
>604´eren, eller opgradere til en D-link 614+ Router, med indbygget Access
>point ?

Jeg ville købe en 614+ eller lignende bare for at slippe for flere af
de der irriterende små strømforsyninger

Det er kun hvis access pointet skal sidde et andet sted end routeren,
jeg ku' finde på at købe en ren router.

<mlr>