Køb af trådløst netværk: Accespoint og PCM~
Fra : Thomas

Dato : 26-10-03 15:23

Hej alle

Jeg skal købe trådløst netværk til hjemmet og kravene er ikke meget
specifikke. Jeg skal bruge et Accespoint og et PCMCIA kort. Jeg har set et
Accespoint og et PCMCIA kort til henholdvis 249 og 599 i Fona i denne uge.
Er det et godt tilbud? Jeg har også kigget på Edbrpiser, men er ikke blevet
meget mere klogere.

Er der nogen der kender et godt tilbud eller har nogen erfaringer de gerne
vil dele?

Med venlig hilsen
Thomas Jansson

Fra : K.S.Andersen

Dato : 26-10-03 15:59

Lyder billigt. Find dog først ud af hvilke krav du har (802.11 b eller g;
simpel software eller mere avanceret, mulighed for opdatering etc) - prøv at
læse http://www6.tomshardware.com/network/20010822/index.html
vh
Kjeld

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-10-03 16:34

> [...]
> meget mere klogere.
>
> Er der nogen der kender et godt tilbud eller har nogen erfaringer de gerne

Du kan i bilka købe et sæt med accespoint og pcmcia kort for 699.-

Accespointet:
http://www.computerlinks.de/open/pdf/Avaya/wireless/RG-1.pdf

Pcmcia-kortet:
http://www.hyperlinktech.com/web/avaya/avaya_pc_card_spec.html (silver)

Til info: Avaya Silver kortet kan let flashs til at bruge orinoco glod
frimware, og derved 128 bit kryptering

Fra : VIP

Dato : 26-10-03 21:41

har du link / info om hvorledes kortet kan flashes til "Gold" versionen ?

--
Venlig hilsen

Viggo
Erstat "punktum" med . i email adresse