Program til deling af asdl
Fra : Henrik Petersen

Dato : 26-10-03 13:29

Hej læser

Er der nogle der kender nogle programmer der kan dele en ADSL forbindelse

Og i behøver ikke sige LinuX hihih eller en hardware...Det skal være en
software løsning...
Hvad program kan i anbefale...?

henrik

Fra : Søren Blom

Dato : 26-10-03 15:28

"Henrik Petersen" <iskoldfjern?@fjern?boparken.dk> skrev i
> Er der nogle der kender nogle programmer der kan dele en ADSL forbindelse
>
> Og i behøver ikke sige LinuX hihih eller en hardware...Det skal være en
> software løsning...
> Hvad program kan i anbefale...?

Hvordan mener du dele?
Er det så hver computer har lige båndbredde eller skal du have flere
computere på en ADSL forbindelse, der lige nu kun bruges af én computer?
Du kommer jo under ingen omstændigheder uden om at skulle investere i noget
hardware.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Sune

Dato : 26-10-03 16:04

On Sun, 26 Oct 2003 13:28:34 +0100, "Henrik Petersen" <iskoldfjern?@fjern?boparken.dk> wrote:

>Er der nogle der kender nogle programmer der kan dele en ADSL forbindelse
>
>Og i behøver ikke sige LinuX hihih eller en hardware...Det skal være en
>software løsning...
>Hvad program kan i anbefale...?

Prøv http://bandwidthcontroller.com

Mvh
Sune

Fra : Henrik Petersen

Dato : 26-10-03 16:14

"Henrik Petersen" <iskoldfjern?@fjern?boparken.dk> skrev i en meddelelse
> Hej læser
>
> Er der nogle der kender nogle programmer der kan dele en ADSL forbindelse

Sidder på et netværk med 10 beboer og en ADSL forbindelse med en MS 2000
Server router og 2 switse....vil gerne kontrollere hvem der bruger
hvormeget....
Undskyld jeg glemte dette, det er jo væsentligt..

henrik