En mere computer på nettet..
Fra : Morten Holm

Dato : 25-10-03 12:52

hej gruppe..

Vi har lige anskaffet os en bærbar her hjemme, og vil nu også have net på
den.. Så vi altså kan bruge to computere og være på nettet på en gang...
Hvad for noget udstyr skal vi ud og købe så og nogen der kan anbefale
noget??

På forhånd tak..
Mvh
Morten Holm

Fra : Janner

Dato : 25-10-03 13:22

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> den.. Så vi altså kan bruge to computere og være på nettet på en gang...
> Hvad for noget udstyr skal vi ud og købe så og nogen der kan anbefale

Det er jo nok en god ide at fortælle hvilken form for internet adgang du
har !

/Jan

Fra : Morten Holm

Dato : 25-10-03 13:25

Har Adsl...

Fra : Jens

Dato : 25-10-03 13:50

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har Adsl...

Med en bærnar som den ene ville jeg vælge noget med mulighed for trådløst på
den senere.

Linksys router med antenner er et godt bud

Mvh Jens

Fra : Calle.

Dato : 25-10-03 13:25

Morten Holm wrote:
> [...]
> net på den.. Så vi altså kan bruge to computere og være på nettet på
> en gang... Hvad for noget udstyr skal vi ud og købe så og nogen der

Hvis du har ADSL, så vil jeg anbefale en router med indbygget switch, så har
du automatisk et lille internt net samtidig.

--
Calle

Fra : Martin Nielsen

Dato : 26-10-03 07:22

Hej Morten

Forudsat jeres ADSL er med router, er det eneste i skal bruge en switch som
denne:

http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=130-49

Den kan godt nok ikke bruges til trådløst netværk, men den er billig

Martin
Kbh.V

Fra : Morten Holm

Dato : 26-10-03 21:34

jamen vi har bare sådan en boks.. har ikke noget ekstra der til..
Er den så med router??

Mvh
Morten Holm