Workgroup hvor i XP
Fra : Sørensen

Dato : 23-10-03 06:40

Hvor finder jeg navnet på arbejdsgruppen i XP (default Workgroup) da jeg
gerne vil ændre dette.

vh.
Sørensen

Fra : Jens

Dato : 23-10-03 06:48

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse

> Hvor finder jeg navnet på arbejdsgruppen i XP (default Workgroup) da jeg
> gerne vil ændre dette.

Kontrolpanel - system / computernavn - skift , eller højreklik på "denne
commputer" - egenskaber / computernavn- skift

Mvh Jens

Fra : Sørensen

Dato : 23-10-03 11:25

Tusinde tak.

Vh.
Sørensen>

Fra : Jens

Dato : 23-10-03 11:59

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse

> Tusinde tak.

Hvad går der galt med urene her ?
Mit indlæg blev skrevet 12:45, men gruppen viser 07:48 ??

Passer dit ur ?

Mvh Jens

Fra : emj

Dato : 23-10-03 12:57

On Thu, 23 Oct 2003 12:59:05 +0200, "Jens" <mkg@jellingnet.dk> wrote:

>Hvad går der galt med urene her ?
>Mit indlæg blev skrevet 12:45, men gruppen viser 07:48 ??

Så må du hellere stille dit eget ur, for det kasser fint her i gruppen
for mig
Hilsen emj
--
http://home2.inet.tele.dk/elje/galleri/