Problemer med udskrivning
Fra : Monty

Dato : 22-10-03 20:55

Jeg har 3 computer forbundet i netværk med en D-Link DI-704p. Den er begyndt
ikke at ville udskrive. Går jeg ind og slukker for den (D-Link) så når man
tænder igen, så begynder printeren at larme men intet sker. Maskinen hvor
det er galt med kører win xp pro men der er ingen problemer på de andre
maskiner. Jeg kan også stadig gå på nettet og alt det der.

Nogen der har en ide om hvad der kan være galt? Jeg har prøvet at
geninstallere det hele men intet hjælper.

Monty

--
Ved svar fjern SLET

Fra : emj

Dato : 22-10-03 22:30

On Wed, 22 Oct 2003 21:55:05 +0200, "Monty"
<diverseSLET@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg har prøvet at
>geninstallere det hele men intet hjælper.

Er det en printerdriver til WinXP , du har prøvet at geninstallere
eller hva´?
Hilsen emj
--
http://home2.inet.tele.dk/elje/galleri/

Fra : Monty

Dato : 23-10-03 16:36

"emj" <emj@adresseløs.dk> skrev i en meddelelse

> Er det en printerdriver til WinXP , du har prøvet at geninstallere
> eller hva´?
> Hilsen emj
> --
Ja. Printeren er en gamle oki ol 600ex som virker ganske fint og den har før
kørt på den driver fra xp. Men for at gøre det lidt mere mystik så da jeg
loggede af maskinen for at logge på igen (der var problemer med et program )
så begyndte den at printe det ud som jeg tidligere havde bedt om og som
åbenbart lå i kø og ventede men som først blev aktiveret da jeg loggede af

Monty