Topcom Skyracer 244 WBR - trånløs går død ~
Fra : Molle Hansen

Dato : 19-10-03 08:59

Hej

Har købt en Tomcom skyracer 244 WBR med 2 wireless pci kort og et pc-card.

Den virker fint, bare ikke om morgenen. I går morges resettede jeg routeren
og sat den op igen, ingen problemer - men det skal jeg vel ikke gøre hver
morgen? :)

Har også en computer som er sat til routeren med et gammeldags (hehe)
netkabel, og den virker fint, så det er kun den trådløse del som går "død" i
løbet af natten.

På de trådløse forbindelser kan de ikke finde noget netværk? Og det burde
ikke være afstanden da den bærbare står lige ved siden af routeren pt.

Håber på hjælp...
Molle

Fra : P V Jørgensen

Dato : 19-10-03 21:05

Samme problem her. Det er som om routeren resetter krypteringsnøglen.

P.V. Jørgensen
pvj@NOSPAMprivate.dk

Fra : Repzak

Dato : 20-10-03 09:09

Hey

Jeg har ikke haft det problem, min virker fint, men min pc er så ikke tænd
om natten', den der er på wireless, men jeg har ikke haft noget problem

Kasper