kazaa
Fra : Msp

Dato : 18-10-03 02:01

Hej.
Kan jeg på en Speedstreem 2601 tdc router, blokere adgang til e-donkey
,kazaa og lignende programmer / sider??

mvh.
Mogens

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 18-10-03 11:11

> Kan jeg på en Speedstreem 2601 tdc router, blokere adgang til e-donkey
> ,kazaa og lignende programmer / sider??

Med den router, så tror jeg det næppe. Du kan selvfølgelig lukke for de
standardporte som de programmer bruger, men problemet er at de porte kan
ændres i programmets opsætning. Du kan dog lukke for internetsider der
indeholder visse nøgleord: kazaa (som i .com), edonkey osv. Det er et
webfilter som de fleste routere har.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Calle.

Dato : 18-10-03 11:24

Trygleren [9000] wrote:

> [...]
> internetsider der indeholder visse nøgleord: kazaa (som i .com),
> edonkey osv. Det er et webfilter som de fleste routere har.

du kan installere en software firewall

--
Calle

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 18-10-03 11:32

> du kan installere en software firewall

Øhm... "Hvad er klokken?" "Ja, jeg kan også godt li' karry" =)