Intet svar på ipconfig /all i XP
Fra : Kaare Holst

Dato : 15-10-03 15:22

Jeg har i dag anskafftet mig en router med trådløs access point og forsøgt
at dele mit kabelmodemsignal til Internet mellem min stationære og min
bærbare. Det går fint på den stationære (også trådløst).

Tidligere på dagen havde jeg to styresystemer på min bærbare, og under
Windows 2000 Pro kunne jeg fint gå på Internet, men ikke fra XP. Nu har jeg
afinstalleret 2000 og har altså kun XP.

Og XP vil nok sende, men ikke modtage data fra access point.

Når jeg kører ipconfig /all får jeg følgende fejlmelding:

Der opstod en intern fejl.: Anmodningen understøttes ikke....
Yderligere oplysninger: Der kunne ikke forespørges om routningoplysninger.

Kan nogen hjælpe?

Med venlig hilsen

Kaare Holst

Fra : Mark Urup [8362]

Dato : 16-10-03 19:31

"Kaare Holst" <kaare.holst@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der opstod en intern fejl.: Anmodningen understøttes ikke....
> Yderligere oplysninger: Der kunne ikke forespørges om routningoplysninger.

Jeg kan ikke komme med en direkte løsning, men det kunne vel tænkes at XP og
2K delte nogle netværks filer, som nu blevet slettet.
Har du prøvet at slette alt hvad der har med detværk at gøre i XP,
genstarte, og installerer netværket igen?

/Mark U