Newbie !
Fra : TORBEN LUNDBERGH

Dato : 11-10-03 10:31

Overvejer at købet noget trådløs netværk til vores pcer i huset, evt. med
mulighed for at dele Adsl med naboen.
Nogen som har nogen ideer til rimelige penge....

Skal helst være til pci, da jeg har dårlige erf. med USB

Fra : Calle.

Dato : 11-10-03 10:40

TORBEN LUNDBERGH wrote:
> Overvejer at købet noget trådløs netværk til vores pcer i huset, evt.
> med mulighed for at dele Adsl med naboen.
> Nogen som har nogen ideer til rimelige penge....
>
> Skal helst være til pci, da jeg har dårlige erf. med USB

Husk det er ikke alle udbydere der tillader deling ud over abb. adresse

--
Calle

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-10-03 10:48

TORBEN LUNDBERGH skrev:

>Overvejer at købet noget trådløs netværk til vores pcer i huset, evt. med
>mulighed for at dele Adsl med naboen.

Du skal lige vide at deling vil være i strid med den aftale du
har indgået og derfor ulovligt (medmindre du har en meget speciel
aftale).

--
Bertel

Fra : Mads Bahrt

Dato : 11-10-03 14:29

Bertel Lund Hansen wrote:

> Du skal lige vide at deling vil være i strid med den aftale du
> har indgået og derfor ulovligt (medmindre du har en meget speciel
> aftale).

Ikke hos tiscali eller på erhvervsprodukterne...

MVH
Mads