Vedr. Stråling!
Fra : hans

Dato : 11-10-03 10:00

Hej
Har lige selv investeret i et ip-webcam og havde valget mellem et med
kabelforbindelse eller et trådløst. Jeg valgte det med fast kabelforbindelse
simpelthen fordi jeg ikke turde risikere det med den stråling der opstår når
man bruger trådløse apparater. Har selv haft problemer med hovedpine ved
brug af trådløse telefoner og har derfor ikke tillid til disse apparater.

mvh
Bo

Fra : Spangkuk

Dato : 11-10-03 21:34

> [...]
> brug af trådløse telefoner og har derfor ikke tillid til disse apparater.

Fornuftigt !

Nogle af de helt tydelige tegn på strålingssyge er hovedpine, overdreven og
irrationel frygt det usynlige samt en umådelig trang til at optage sig selv,
imens man sidder ved skærmen...

Apropos skærmen,- husk nu at slukke for den før du bruger den...

Spang

Fra : Lars Fischer

Dato : 12-10-03 11:36

"Spangkuk" <hihoæøå@hihiæøå.dk> wrote

> Apropos skærmen,- husk nu at slukke for den før du bruger den...

Heh. Jeg så (nu igen) en annonce for en "strålingsfri" skærm
forleden. Æv, hvor må det være kedeligt at ha' sådan een.

/Lars

Fra : Msp

Dato : 11-10-03 23:58

"hans" <boschjac@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> brug af trådløse telefoner og har derfor ikke tillid til disse apparater.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-10-03 06:27

In article <3f888add$0$27456$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, mogens@s-
pedersen.tandløsdk says...