rækkefølge af strømtilslutning ...
Fra : rasmus

Dato : 10-10-03 09:52

Hejsa,

Hvis jeg tænder min bærbare og først når den er igang tænder for mit modem
.... ja så skriver maskineriet godt nok at der er netforbindelse, men IE,
outlook og Messenger kan ikke finde den. Så er jeg nødt til at genstarte før
skidtet virker!

Jeg har ikke det problem på min stationære ...

Hvorfor er det ikke ligegyldigt i hvilken rækkefølge jeg tænder for
strømmen?

Kan jeg gørenoget ved det?

ras

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 10-10-03 15:07

"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ikke det problem på min stationære ...
>
> Hvorfor er det ikke ligegyldigt i hvilken rækkefølge jeg tænder for

ja hvis du køre XP kan du deaktivere din netværksforbindelse og aktivere den
igen, så fatter den
/Henrik

Fra : rasmus

Dato : 10-10-03 15:17

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> ja hvis du køre XP kan du deaktivere din netværksforbindelse og aktivere
den
> igen, så fatter den
> /Henrik

- xp pro på den ene og xp home på den anden (den der ikke helt virker). Jeg
højreklikker bare og deaktiverer og så akiverer jeg og så skulle det virke?
Det er jo noget nemmere end at genstart ... ;)

ras

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-10-03 23:51

"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> wrote in message

> [...]
virke?
> Det er jo noget nemmere end at genstart ... ;)

tjaa, du kan også bare åbne en dos promp.. open "cmd" og så skriv "ipconfig
/renew"