deling der ikke findes
Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 09-10-03 19:22

jeg har lavet nogen virtuelle drev og delt dem, siden hen har jeg slettet
programmet til de virtuelle drev og fjernet dem igen, men de er stadig delt
over netværket og andre computere der prøver at komme i kontakt med dem går
død og skal genstartes, hvordan fjerner jeg de delinger på de drev der ikke
er der jeg kan godt se drevene under computer administration under delte
mapper, men der kan jeg ikke fjerne dem.
what to do ???
/Henrik

Fra : torben hansen

Dato : 18-10-03 17:16

installere programmet igen og fjern delingen før du afinstallere det igen
th