Asus WL-500g
Fra : Bernd

Dato : 07-10-03 19:37

jeg søger en forhandler til denne router ( i DK )

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-10-03 20:21

Bernd bernd@tele(2)adsl.dk skrev dette:

> jeg søger en forhandler til denne router ( i DK )

Jeg vil da godt være forhandler, dersom provisionen er tilstrækkelig
stor!

Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
--
http://www.synnejysk.dk/
http://www.synnejyskambassade.dk/

Fra : Bernd

Dato : 07-10-03 20:49

ok,ok
jeg søger en forhandler som sælger Asus WL-500g router....han skal sælge den
i DK, og nej, han behøver ikke at være dansker eller fra jylland.
v.h. bernd