MacSoup åbning
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 26-10-03 08:26

Hej

Jeg bruger MacSoup 2.5 OS-X fint fint, men når jeg starter skal jeg hver
gang først markere/enter på startbilledet (MacSoup-"skilt") og herefter
selv åbne mine indstillinger.
På den gamle maskine med OS-9.1 åbnede MacSoup direkrte med mine
indstillinger, og jeg kunne begynde.
Jeg har ledt i indstillinger m.v. men kan ikke finde en løsning.

På forhånd tak.

Michael C.

Fra : Jonas Wellendorf

Dato : 26-10-03 09:06

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk> wrote:
> [...]
> indstillinger, og jeg kunne begynde.
> Jeg har ledt i indstillinger m.v. men kan ikke finde en løsning.

Find filen som hedder MacSoup Settings. Lav et alias til den som hedder
MacSoup Default Settings og læg den i ~/Bibliotek/Preferences

Så skulle det fungere.

Jonas

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 26-10-03 10:37

> [...]
>
> Find filen som hedder MacSoup Settings. Lav et alias til den som hedder
> MacSoup Default Settings og læg den i ~/Bibliotek/Preferences

Ja - tak for hjælpen

Michael C.

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 26-10-03 09:15

> [...]

> indstillinger, og jeg kunne begynde.
> Jeg har ledt i indstillinger m.v. men kan ikke finde en løsning.

Du anbringer en henvisning til dine indstillinger i ~/Brugere/din
konto/Bibliotek/Preferences og omdøber den til "MacSOUP Default
Settings" (uden anførselstegn), så åbnes dine indstillinger automatisk
hver gang.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 26-10-03 10:37

> [...]
> konto/Bibliotek/Preferences og omdøber den til "MacSOUP Default
> Settings" (uden anførselstegn), så åbnes dine indstillinger automatisk

Ja - tak for hjælpen

Michael C.