Gøre til startside
Fra : Johnny Bonde

Dato : 12-04-01 16:21

Kan man ikke gøre sin hjemmeside til startside
altså tilbyde folk klik her og gør min side til startside
med Java eller lignenede. Jeg har set et javascript
som kan gøre min side til foretrukne, men ikke stratside.

Jeg har ikke asp eller PHP på min hjemmeside

--

Mvh Johnny Bonde www.johnnybonde.dk

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 12-04-01 16:27

Johnny Bonde <johnny.bonde@worldonline.dk> skrev i
> Kan man ikke gøre sin hjemmeside til startside
> altså tilbyde folk klik her og gør min side til startside
> med Java eller lignenede. Jeg har set et javascript
> som kan gøre min side til foretrukne, men ikke stratside.

Bruke JavaScript ...

> Jeg har ikke asp eller PHP på min hjemmeside

ASP og PHP er serverside-script, så du trenger ikke det. Du kan jo prøve deg
med et innlegg på no.it.programmering.javascript ...

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@c2i.net

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-04-01 16:25

Johnny Bonde wrote:

> Kan man ikke gøre sin hjemmeside til startside
> altså tilbyde folk klik her og gør min side til startside
> med Java eller lignenede. Jeg har set et javascript
> som kan gøre min side til foretrukne, men ikke stratside.

Det kan gøres via javascript, men virker SVJV kun i IE. prøv at se hvad
der sker når du går ind på:
<http://www.spaceports.com/404.html>

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Johnny Bonde

Dato : 12-04-01 17:50

> Det kan gøres via javascript, men virker SVJV kun i IE. prøv at se hvad
> der sker når du går ind på:
> <http://www.spaceports.com/404.html>

Yes men hvad kan jeg bruge det til
jeg kan jo ikke se den kode og jeg ville
ha det sådan at folk selv kunne klikke og vælge
at gøre det til startside, ikke tvinge folk til
valget hver gang, så en simpel kode
eller en hevisning til en kode ville være herlig.

mvh Johnny

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-04-01 20:25

Thu, 12 Apr 2001 18:49:35 +0200, skrev "Johnny Bonde"
<johnny.bonde@worldonline.dk>:

>Yes men hvad kan jeg bruge det til
>jeg kan jo ikke se den kode

Hmm - højreklik => vis kilde.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-04-01 18:14

Thu, 12 Apr 2001 17:24:58 +0200, skrev Lars Hoffmann
<lars@hoffmann.ac>:

>Det kan gøres via javascript, men virker SVJV kun i IE. prøv at se hvad
>der sker når du går ind på:
><http://www.spaceports.com/404.html>

Det var en frygtelig måde, at gøre det på, at spørge om det når man
kommer ind på siden inden, at have set, hvad det er, det er der er
vist ikke mange der ønsker.

Se på <http://smedeparken.mobilixnet.dk/webhjaelp/ie5/start.htm>, der
er vist et bedre bud på det.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-04-01 19:56

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det var en frygtelig måde, at gøre det på, at spørge om det når man
> kommer ind på siden inden, at have set, hvad det er, det er der er
> vist ikke mange der ønsker.

Ja, det er dødirriterrende, men så sætter man bare funktionen der gør
det, på et link i stedet for, hvor svært kan det være

Fra : Johnny Bonde

Dato : 12-04-01 20:02

> Se på <http://smedeparken.mobilixnet.dk/webhjaelp/ie5/start.htm>, der
> er vist et bedre bud på det.

ja tak så virker det

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Vind 3 lærkre Anni Filt CD'er. - Læs Jernladyens mening om Præstationsangst