Skærme
Fijala 3554
Hvad ville i anbefale?
Fra : Thomas

Dato : 12-04-01 15:57

Hey Ng
Jeg står for at skulle hoppe fra min 17" Samsung 753DF til en 19". Den skal
være med helt flad skærm. Jeg har kigget lidt på Sony E400P , Samgsung
900IFT og Samsung 900NF. Hvad ville være det bedste køb? De 600kr's forskel
spiller ingen rolle.
Mvh Thomas
ps. Der skal bare spilles på den.

Fra : Lasse

Dato : 12-04-01 16:49

"Thomas" <thomasrichter@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være med helt flad skærm. Jeg har kigget lidt på Sony E400P , Samgsung
> 900IFT og Samsung 900NF. Hvad ville være det bedste køb? De 600kr's

Hej Thomas
Jeg har en G400P som jeg er utrolig glad for! Der kommer en afløser: G420
til landet i midten af maj måned - foreløbig er den prissat til 6000,-
(Itbutikken), men lad os nu se om det kommer til at holde..

Mvh
Lasse

Fra : Flemming T Nielsen

Dato : 12-04-01 18:24

Har jeg forståed det rigtigt, at G400P kan køre med 2 PC tilsluttet, altså 2
PC'er deler samme skærm og der kan skiftes via en kontakt på skærmen ?

Flemming

Fra : Lasse

Dato : 12-04-01 17:51

"Flemming T Nielsen" <flemming.th.nielsen@greennet.gl> skrev i en meddelelse
> Har jeg forståed det rigtigt, at G400P kan køre med 2 PC tilsluttet, altså
2
> PC'er deler samme skærm og der kan skiftes via en kontakt på skærmen ?
>

> Flemming

Hej Flemming.
Jo, det er korrekt: Der er et fastmonteret kabel + 1 løst med tilhørende
stik. Foran på skærmen er der et input switch... Dejligt praktisk hvis man
f.eks. også har en bærbar..

Mvh
Lasse