IDVD
Fra : uni2.dk

Dato : 09-10-03 16:16

Hvem ved ?
Er det muligt at bruge IDVD med en extern FW brænder ?

mvh
Jacob

Fra : Peter Ursin

Dato : 09-10-03 21:25

"uni2.dk" <nospam.jacob@hededam.dk> wrote in message
> Hvem ved ?
> Er det muligt at bruge IDVD med en extern FW brænder ?

Jeg mener jeg har læst et sted at det er det ikke. Er dog ikke 100% sikker.

mvh
Peter

Fra : Franz Berliner

Dato : 14-10-03 17:44

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Jeg mener jeg har læst et sted at det er det ikke. Er dog ikke 100% sikker.

Vist nok ikke "out of the box", men mon ikke der findes et eller andet
hack et sted.

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Henrik

Dato : 15-10-03 08:33

On 14/10/03 18:43, in article 1g2u1bu.w6zla01n0u1ucN%stuff@kampp.dk, "Franz
Berliner" <stuff@kampp.dk> wrote:

> Vist nok ikke "out of the box", men mon ikke der findes et eller andet
> hack et sted.
Jo da, der findes flere hacks!

Prøv at se på dette site:
http://forums.xlr8yourmac.com/action.lasso?-response=list.faq.lasso&-databas
e=faq.fp3&-layout=FaqList&Faq_Category=CDROMs%20and%20CDRs%20%20&-sortfield=
DateSubmitted&-Sortorder=descending&-maxrecords=100&okaytopost=yes&-search

Og denne: http://forums.xlr8yourmac.com/drivedb/action.lasso?-search

Henrik