På landet med Mac'en
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 06-10-03 20:22

Når nu man er blevet bærbarbruger (G4 Powerbook), så skal den jo med på
landet i efterårsferien. Hvad så med internet? Det er et helt elementært
forståelsesspørgsmål:
Jeg har tdcadsl i København. I sommerhuset er der telefon med flere
stik. Dette abonnemt står i min mors navn. Kan jeg bare sætte computeren
i stikket og være på med hjælp fra det indbyggede modem? Virker mit
abonnement? Skal jeg oprette et nyt abonnement? Skal jeg foretage nogle
indstillinger?

Venlig hilssen

Ove Steen Smidt

Fra : Karl Antz

Dato : 06-10-03 21:05

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> i stikket og være på med hjælp fra det indbyggede modem? Virker mit
> abonnement? Skal jeg oprette et nyt abonnement? Skal jeg foretage nogle

hvis du udover adsl har et opasia-abo, er det ikke noget problem. Eller
findes der osse en gratis form for opasia som kræver at du benytter den
mindst en gang pr år.

Mere på www.opasia.dk - du blir ledt videre til det rigtige site

hilsen ka'l
--