3310
Fra : Møgelmose

Dato : 12-04-01 14:46

Jeg har lagt mærke til at 3310 kan sende kædede beskeder på over 160 tegn
hvadså når nyere nokia modeller modtager den sætter de den så sammen jeg ved
at 3210 modtager 2 beskeder hvor den starter med: "(Kædet 1/2)" og i den
næste (Kædet 2/2) jeg tænker især på 62xx om den samler beskeden til en?
Man skulle nok tro at den kan finde ud af det når den har den samme alder
som 3310'eren (ca.)

--
MVH.
Hans-Jacob

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 12-04-01 15:14

Møgelmose> Jeg har lagt mærke til at 3310 kan sende kædede beskeder
Møgelmose> på over 160 tegn hvadså når nyere nokia modeller modtager
Møgelmose> den sætter de den så sammen jeg ved at 3210 modtager 2
Møgelmose> beskeder hvor den starter med: "(Kædet 1/2)" og i den
Møgelmose> næste (Kædet 2/2) jeg tænker især på 62xx om den samler
Møgelmose> beskeden til en? Man skulle nok tro at den kan finde ud
Møgelmose> af det når den har den samme alder som 3310'eren (ca.)

Nokia 6210 gør ihvertfald ikke...

Karsten

Fra : Erik Einum

Dato : 14-04-01 05:18

"Karsten Thygesen" <karthy@SunSITE.dk> skrev

> Nokia 6210 gør ihvertfald ikke...

Av Nokia-tlf'er i handelen nå er det kun 3310 som har mulighet for å sende
lange SMS, og da er det kun denne som samler de ved mottak også. Med
forbehold om at Communicator-utgavene klarer det.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210