formular
Fra : JK

Dato : 27-10-03 15:08

Hej gruppe

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor der kommer til at stå "[FrontPage
Save Results Component]"
når jeg uploader min formular.

JK

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-10-03 15:23

"JK" <packer@ofir.dk> skrev :

>Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor der kommer til at stå "[FrontPage
>Save Results Component]"
>når jeg uploader min formular.

Har du Fronpage Extensions på dit webhotel?
--
Knud

Fra : JK

Dato : 27-10-03 16:10

Hej igen

Ja det har jeg. Formularen virker også men det er bare lidt irrenterende at
den tekst står der.

JK

Fra : mig

Dato : 28-10-03 18:23

"JK" <packer@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen
>
> Ja det har jeg. Formularen virker også men det er bare lidt irrenterende
at
> den tekst står der.

Så har du ikke brugt Frontpage til at oploade med ? og det lyder underligt
at den virker ?
mvh Kirsten