guiden firma web-sted
Fra : kikope

Dato : 25-10-03 11:37

Hej.Jeg har en lille problem med Frontpage 2000
på XP Home.
Jeg prøver at lave en ny websted og går
ind og opretter skabelonen "firma web-sted".
Når jeg så er færdig med at oprette det hele
kommer boksen med "du har nu angivet
alle de oplysninger osv".Trykker på udfør.
Så kommer der en boks med:

Microsoft Frontpage.
Denne funktion er ikke tilgængelig. Hvis funktionen
skal være tilgængelig, skal du køre installations-
programmet igen,vælge "tilføj/fjern funktionen" og
ændre funktionen til "kør fra denne computer" eller
"kør fra cd/netværk".

Jeg har lige købt computeren.HP Pavilion 2,6 GHz.
Der lagde Word 2002. Outlook express 6,0 på fra
starten.
Så derfor tog jeg min Office 2000 premium og
valgte at installere Excel-Powerpoint-Access-
Frontpage.
Har jeg gjort noget forkert??
Hilsen kim

Fra : mig

Dato : 25-10-03 20:27

"kikope" <boeger@kikope.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmet igen,vælge "tilføj/fjern funktionen" og
> ændre funktionen til "kør fra denne computer" eller

Jeg har XP Home og jeg har Frontpage 2000, og prøvede lige for sjov at
oprette på samme måde, men uden proplemer.
Jeg tror du skal genindstallere Frontpage, for der kan jo netop være bokse
hvor man skal vælge om det skal "kør fra denne computer" jeg mener også jeg
klikkede alt af til dette.
mvh Kirsten

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-10-03 00:12

Følg vejledningen du fik i hvordan du installerer funktionen.

Fra : kikope

Dato : 26-10-03 09:30

> Følg vejledningen du fik i hvordan du installerer funktionen.

Tak for svarene.
Dejligt med lidt hjælp.Meget af det er jo egentlig meget logisk ,HVIS
man tænker sig om.Man kan hurtigt køre fast når man
sidder alene og prøver på at lære at lave hjemmesider.
Jeg ved ikke om det bare er mig det er galt med
(selvfølgelig ikke???????????) men jeg synes at alle
de dyre vejledninger osv. netop aldrig passer til det
jeg laver.Jeg har lige købt en HP Pavilion PC
og det er nok en af de dårligste vejledninger jeg har
set endnu.Den dækker meget MEN selvfølgelig
ikke lige den jeg har købt.
Fortsat god weekend. Kim.